Sunday, July 20, 2014

Beautiful Either [ 一样的美丽 ]

当我回头,
以我不经意的一瞥,
望见你,

你的身影,
在朦胧中,
妖娆;

当我回头,
以我不经意的一瞥,
凝望你,

你的脸颊,
在灯光下,
妩媚;

当我回头,
以我不经意的心,
感悟你,

一样的幽香,
在这里,
在那里;

当我回头,
以我不经意的心,
回味你,

一样的美丽,
在此刻,
在彼时。

  -- Beizhan Liu

No comments:

Post a Comment

Dear my friend,

Thank you for your comments! If you like my blog, please refer more friends to my blog!

Beizhan Liu